Wil je happy vibes? Registreer voor exclusieve content!

Te cute: er staat een bus bij de Dom die je naar het bos brengt

Ik ga je iets vertellen wat klinkt als iets wat ik verzonnen heb maar echt bestaat. In Utrecht staat bij de Dom een bushalte. Geen gewone bushalte, maar een Boshalte. Je stapt in, en binnen een kwartier sta je midden in het bos. En als je genoeg bos hebt gehad, brengt de bus je gewoon weer terug. Ik had dit zelf willen verzinnen, hah!!

Gratis verder lezen?

Maak een gratis account aan met je e-mail adres en dit artikel is helemaal van jou! Are you in?

Heb je al een account? Klik dan hier.

Voor mijn event

Get in touch